Päätin aloittaa blogin, lähinnä tarkoituksena on kertoa ostoksistani, löydöistä joita teen kirppiksiltä, netissä jne. Joukkoon tulee varmasti myös ruoka-aiheisia kirjoituksia sekä elämää Helsingissä yleensä.
Olen noin 3 kymppinen nainen ja asustelen Helsingissä koirani kanssa.
Tervetuloa mukaan!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti