torstai 27. helmikuuta 2014

Ebay mun paras ystävä

Huusin Ebaysta tämän Zaran neuletakin tai joku voisi kutsua tätä myös jakuksi, uusi!

Hintaa tälle jäi 15 euroa.

Alla oleva Matalan tunika on myös tuloss Ebaysta minulle, hintaa tälle tuli 6 euroa.

Olen käynyt eilen ostoksilla. Mukaan lähti H&M loaferit kevään mallistosta mustana 12,95, alesta 1euron pipo. Lisäksi laitoin yhdet housut ja muutaman H&M tuotteen tilaukseen verkkokaupasta.

Susan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti