lauantai 22. maaliskuuta 2014

Ostoksia!

Tässä on viime aikaisia ostoksia.
Laukku uusi Malmin kirpputori 2e. Koriste samasta paikasta 1,5e.

Sinellistä kävin ostamassa askartelutarvikkeita, sain cityshopparilla -20%.

Äiti oli ostanut ihanan neuleen,pidän mallista ja on ihanan värinen myös!


Ostin 8kg Allegro nimistä pesuainetta joka saapui tänään minulle, pesuaine on atooppisesta ihosta kärsiville ja se säilyttää vaatteet erinomaisessa kunnossa.

Tommonen panta Ginan alesta, oisko ollut euro tai kaks...

Tuo on ebaysta tullut tunika..

Karvakaulus 0,50sent kirpputori.

Susan

keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

H&M kevät mallisto ja Ebaysta Zaraa

Ihanat kengät oli 12,95 H&M kevät mallistosta ja pipo oli H&M talvialessa 1euron.




Zaran uusi aivan ihastuttava Peplim glitter neule oli uutena Ebaysta n.15euroa.



Ihanat rillit, 11e posteineen faceook kirpputori.


Susan