torstai 27. helmikuuta 2014

Ebay mun paras ystävä

Huusin Ebaysta tämän Zaran neuletakin tai joku voisi kutsua tätä myös jakuksi, uusi!

Hintaa tälle jäi 15 euroa.

Alla oleva Matalan tunika on myös tuloss Ebaysta minulle, hintaa tälle tuli 6 euroa.

Olen käynyt eilen ostoksilla. Mukaan lähti H&M loaferit kevään mallistosta mustana 12,95, alesta 1euron pipo. Lisäksi laitoin yhdet housut ja muutaman H&M tuotteen tilaukseen verkkokaupasta.

Susan

perjantai 21. helmikuuta 2014

100% Cashmere neule on ebay

Tää tuli mulle postissa tällä viikolla. Hintaa jäi n.19e maksettuani sen postikuluineen.


-Susan

Members.com

Tilasin Memberssiltä alennuksesta -50% Shepherd nimiset lampaanvillaiset talvikengät.

Hintaa jäi 60e. Ja nyt oon ainakin 2 viikkoa miettinyt pidänkö vai enkä. Tarvitsisin tuollaiset ja onhan noi laatuunsa nähden edulliset mutta en tiiä osaanko pitää tollasia ja onko tollaset oikeasti tukevat lumessa.

-Susan

Ostoksia

Akseli kirpputori 5euroa H&M takki



Akseli laukku 3e
Kengät Akseli 3,5e


-Susan

torstai 20. helmikuuta 2014

Helsinkiläinen nainen ilmoittautuu!

Päätin aloittaa blogin, lähinnä tarkoituksena on kertoa ostoksistani, löydöistä joita teen kirppiksiltä, netissä jne. Joukkoon tulee varmasti myös ruoka-aiheisia kirjoituksia sekä elämää Helsingissä yleensä.

Olen noin 3 kymppinen nainen ja asustelen Helsingissä koirani kanssa.

Tervetuloa mukaan!