lauantai 5. huhtikuuta 2014

Kannelmäen kauppakeskuskaaressa oli karnevaalit...





 sieltä 2 kpl ihania pentikin pieniä kynttilöytä 1,euroa kappale.




Tiger nimisestä liikkeestä lähti kirja 3e, teehaudutin 1e, liimaa 1e ja paketointipaperia 2e.


H&M kietaisutoppi alesta 5 euroa.


Sokokselta Shampoo&hoitoaina alle 3ekappalet ja ihana Mavalan kynsilakka 4,30e.

Cubuksesta toppi 5e.

Ystävältä saatu Primer on aivan loistava, suosittelen kaikille!






Susan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti